Geslaagd uitwisselingsconcert met fanfare Amicitia uit Dirksland

Harmonie Oefening heeft samen met fanfare Amicitia uit Dirksland een geslaagd uitwisselingsconcert gehouden. Het concert vond plaats in een goed gevulde zaal in de Standaard in Standdaarbuiten.

Geinteresseerden kregen een uitgebreid programma voorgeschoteld met optredens van zowel de leerlingenorkesten van beide verenigingen als de hoofdorkesten. Daarnaast werden twee nummers door de orkesten gezamelijk uitgevoerd. Alle vier de orkesten stonden onder leiding van Claudy van Bokhoven.

Meer foto’s van het uitwisselingsconcert zullen zo spoedig mogelijk op de website worden gepubliceerd.

Update: Enkele foto’s van het uitwisselingsconcert zijn nu te vinden onder de menu-knop foto’s.

Een reactie op “Geslaagd uitwisselingsconcert met fanfare Amicitia uit Dirksland”
  1. Bij deze wil ik zeggen dat ik zeer tevreden ben over gisteren. We hebben op een ontspannen maar zeer geconcentreerde manier een concert weggezet waar we na 2 repetities trots op mogen zijn!
    Op naar 13 december!

Reacties zijn gesloten.