Amu-sing 2008: 7.000 euro voor Stichting Doe een Wens

Op 13 december heeft Harmonie Oefening deelgenomen aan het zeer geslaagde kerstevenement Amu-sing in Etten-Leur. Op de website van Amu-sing kan je alles lezen over wat het evenement inhield.

Op de website van BNdeStem is inmiddels een artikel te lezen over Amu-sing 2008 en is tevens een mooie foto gepubliceerd. Klik hier om het lezen.

Wanneer er meer foto’s beschikbaar zijn, zal daarvan melding worden gemaakt op deze website en zullen ze eventueel in het fotoalbum worden geplaatst.

Update: Er zijn enkele foto’s te bekijken in het fotoalbum. Foto’s van het organisatie zelf zijn er nog niet.

Update 27-12-2008: Ook in de Bode van Etten-Leur is een stukje te lezen over Amu-sing met daarbij tevens een foto van de bekendmaking van het geldbedrag dat is opgehaald.

,
3 reacties op “Amu-sing 2008: 7.000 euro voor Stichting Doe een Wens”
  1. Een gave avond die perfect georganiseerd was. Een feest om er te mogen blazen. We hebben ons van een goed kant laten zien en kunnen zeker heel wat leren van de manier waarop het evenement georganiseerd was. Op naar de volgende uitdaging.

Groeten,
    Chris

2. Helemaal waar. Erg professioneel de organisatie. Voor de lastige ruimte waarin we speelde hebben we ook prima gespeeld.

Op naar het Galaconcert, maar met dit evenement als voorbeeld moet dat toch geen probleem meer zijn. 😉

Reacties zijn gesloten.