Serenades

Het komt niet met regelmaat voor dat een lid van de vereniging gaat trouwen. Het mag dan al bijzonder worden genoemd dat in hetzelfde jaar twee leden besluiten te gaan trouwen. Helemaal speciaal wordt het wanneer beide bruiloften precies een dag na elkaar plaatsvinden.

Dit laatste was het geval op vrijdag 17 en zaterdag 18 juli waarop respectievelijk Kelly van Bokhoven (trompet) en Jacintha Kouters (klarinet) trouwden. Harmonie Oefening verraste de twee met een serenade van enkele marsen.

SDC10064

Oefening feliciteert beiden en wenst ze veel geluk in de toekomst en uiteraard nog vele muzikale jaren die mogen volgen.

,
2 reacties op “Serenades”
  1. Harmonie Oefening,
    Heel hartelijk bedankt voor de serenade op onze bruiloft. Het heeft onze droomdag nog net dat beetje extra gegeven. We waarderen het heel erg dat jullie ons in de Kempen hebben weten we vinden.
    Fijne vakantie allemaal!

2. hallo allemaal,
    super bedankt dat jullie voor ons een serenade wilden geven. Vonden we super leuk

gr remko en kelly molewijk